Politica de livrare

Plasarea unei comenzi

Utilizați bara noastră de căutare sau instrumentele de navigare pentru a localiza produsele pe care le căutați. Selectați culoarea, mărimea, aroma și/sau cantitatea de produse dorite, apoi faceți clic pe butonul „Adaugă în coș”.

După ce ați selectat toate produsele pe care doriți să le comandați, mergeți în bara de meniu din dreapta sus și faceți clic pe „Coșul meu”. Aici puteți modifica cantitățile de articole adăugate sau le puteți șterge din coș. Când sunteți mulțumit de selecția dvs. de produse, treceți la finalizarea comenzii. Dacă sunteți client înregistrat, introduceți pur și simplu detaliile de conectare.

Clienții noi își pot crea cu ușurință un cont de client.

Echipa noastră de servicii pentru clienți este bucuroasă să vă ajute cu orice întrebări pe care le puteți avea cu privire la comanda dumneavoastră.

Disponibilitatea produselor și nivelul stocului

Încercăm întotdeauna să avem cât mai multe produse în stoc pentru tine. Puteți vedea starea produsului pe pagina produsului.

În stoc: Produsul este disponibil pentru livrare imediată. Va fi expediat în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare.
Precomandă: Produsul nu este momentan pe stock. Termenul de livrare pentru produsele aflate in acest stadiu este de 7 zile lucrătoare.

Toate produsele o să fie livrate în termen de 48h (2 zile lucratoare) prin Cargus.

Costul de transport o să fie de 20 RON direct la adresa de livrare.

În momentul în care marfa a plecat din depozitul nostru o să primiți un email cu numărul de urmarire a comenzii.

Stadiul comenzii

Din momentul în care ai lansat o comandă, online, ne vom ocupa de procesare în cel mai scurt timp.

O comandă poate fi în unul din următoarele stadii:

  • comandă în curs de confirmare – primul stadiu, după ce finalizezi pașii din formularul de comandă
  • comandă confirmată – când colegii noștri se ocupă de comandă
  • comanda livrată – coletul a fost ridicat de curier și este în drum spre tine.
  • comanda anulată – poți cere oricând anularea comenzii, în cazul în care te-ai răzgândit, însă te rugăm să ne anunți la timp, pentru a evita expedierea produselor.

Comanda ta poate fi anulată și din alte motive, cum ar fi:

  • în cazul plății online, neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a Tranzacției;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client sunt incomplete sau nu sunt corecte; – comanda este returnată.

În cazul în care o comandă achitată cu card online este anulată, se va efectua anularea tranzacției pe platforma procesatorului de plăți, urmând ca valoarea achitată să se vadă în cont în estimativ 5 zile.

Abonează-te la Newsletter

Abonează-te la noutățile GymPower și te informăm despre noile tendințe ale programelor de antrenament și cele mai utile suplimente alimentare.

0
    0
    Coș
    Coșul este golMagazin